کدخبر : 8090 تاریخ انتشار :
A

قیمت سینک گرانیتی؛ ارزان‌ترین مدل 6 میلیون!

قیمت سینک گرانیتی؛ ارزان‌ترین مدل 6 میلیون!

سینک‌های گرانیتی اکنون در مقایسه با سینک‌های قدیمی مزایای بیشتری دارند که سبب شده در بازار تقاضا بیشتری داشته باشند

شاید بتوان گفت که دوران سینک‌های سنتی به سر آمده و حالا در دنیای سینک‌های جدید مثل انواع گرانیتی آن با تنوع بالا رو‌به‌رو هستیم. سینک‌های گرانیتی دارای مزایای بسیاری مثل تنوع و مقاومت بالا هستند که آنها را از دیگر انواع خود متمایز می‌کند.


بیشتر بخوانید: قیمت کولر گازی در بازار؛ کولر ایستاده چند؟


راحتی در شست‌وشوی سینک

تمیز بودن سینک ظرف‌شویی در ظاهر آشپزخانه اثر بسیاری دارد. البته معمولا سینک‌های سنتی به دلیل جنسی که داشتند بعد از مدتی آلودگی ظروف را به خود جذب می‌کردند و باید از انواع شوینده برای پاکیزگی آن استفاده می‌شد. اما تمیز کردن سینک‌های گرانیتی در مقایسه با نمونه‌های سنتی خود بسیار راحت‌تر است و معمولا نیاز به مواد شوینده خاصی برای نظافت ندارد.

سینک‌ گرانیتی مقاوم در برابر ضربه

سینک‌های گرانیتی در برابر ضربه، خط و خش، حرارت و لک مقاومت بالایی دارند. در واقع سینک‌های گرانیتی استحکام بیشتری نسبت به سینک‌های سرامیکی یا استیل ضد زنگ دارد. همچنین سینک‌های سنتی که معمولا از جنس استیل بودند، با یک ضربه‌ محکم امکان غر شدن یا سوراخ شدن بالایی داشتند. این سینک‌های قدیمی حتی در مواجهه با جسم داغ، امکان داشت بسوزد و غیر قابل استفاده شود.

تنوع در انواع رنگ سینک‌ گرانیتی

سینک‌های گرانیتی با انواع رنگ‌های مختلف در بازار موجود است؛ و به دلیل همین تنوع رنگ، به راحتی می‌توان آنان را با رنگ دیگر وسایل آشپزخانه هماهنگ کرد. همچنین سینک گرانیتی به دلیل ترکیب با یک رزین یا کامپوزیت، ظاهری زیباتر دارند. در حالی که سینک‌های سنتی دارای این میزان تنوع در بازار نبودند و بنابراین مشتری بنا به نیازش می‌تواند نوعی از این سینک را متناسب با اندازه، رنگ و جنس خریداری کند.

قیمت چند سینک گرانیتی محبوب

سینک گرانیتی فونیکس (PHOENIX) مدل ۳۷۰ مدلی محبوب برای آشپزخانه است. این مدل دو لگن به عمق 20 سانتی متر دارد. همچنین دارای 80 درصد پودر سنگ گرانیت و سه شیار در قسمت سینی است. این سینک با 10 رنگ در بازار و با قیمت 7 میلیون و 500 به فروش می‌رسد.

یکی دیگر از سینک‌های گرانیتی مدل ۷۰ با ۱۲ رنگ مختلف در بازار موجود است. این مدل هم از 80 درصد پودر سنگ گرانیت ساخته شده و در  ابعاد 53 در 43 سانتی متر به فروش می‌رسد. این محصول که تک لگن به عمق 20 سانتی متر، در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم و همچنین ضد خط و خش و آنتی باکتریال است. این سینک توکار را می‌توانید با قیمت 6 میلیون و 400 هزار تومان خریداری کنید.

یکی دیگر از سینک‌های موجود دارای ۱۲ رنگ قابل فروش در بازار است. این سینک مقاوم، دارای یک لگن به عمق 20 سانتی متر است و از 80 درصد پودر سنگ گرانیت به ابعاد 100 در 50 سانتی متر  ساخته شده است. این محصول کاربردی به مبلغ 6 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در انتها باید گفت که تنوع سینک‌های گرانیتی بسیار زیاد است. نوع دیگر آن مدل 140 از فونیکس است. این مدل هم با یک لگن بزرگ به عمق 20 سانتی‌متر، و در ابعاد 85 در 49 سانتی متر به بازار عرضه شده است و با قیمت 6 میلیون و 900 هزار تومان قابل خریداری است.

منبع کاما پرس
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین