کدخبر : 3417 تاریخ انتشار :
A

میان‌رده جدید سامسونگ وارد بازار ایران شد

میان‌رده جدید سامسونگ وارد بازار ایران شد

گلکسی A35، میان‌رده‌ی مورد انتظار و هیجان‌انگیز سامسونگ، ظاهراً وارد بازار کشور شده است

قیمت ۳۶۰- گلکسی A۳۵ سامسونگ که در فهرست بهترین گوشی های میان رده قرار می‌گیرد، حدوداً یک ماه پس از رونمایی جهانی، وارد بازار ایران شد. همان‌طور که انتظار داشتیم، قیمت گلکسی A۳۵ حباب دارد و بهتر است فعلاً برای خرید گوشی جدید سامسونگ اقدام نکنید؛ البته نوسانات قیمت دلار را هم باید در نظر گرفت.

قیمت گلکسی A۳۵ در کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۱۷ میلیون تومان است که اختلاف زیادی با قیمت گلکسی A۳۴ دارد؛ درحالی‌که سامسونگ برای میان‌رده‌ی جدیدش قیمت کمتری نسبت به نسل قبل تعیین کرد.

قیمت کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی A۳۵ به حدود ۱۸ میلیون تومان می‌رسد. اگر به مقاله‌ی راهنمای خرید بهترین گوشی در زومیت مراجعه کنید، می‌توانید ببینید که با چنین هزینه‌ای می‌توان گوشی‌هایی مانند پوکو X۶ پرو را تهیه کرد. به احتمال زیاد در هفته‌های آینده شاهد کاهش قیمت گوشی سامسونگ خواهیم بود.

با توجه به قیمت کنونی گلکسی A۳۵ خرید گلکسی A۵۴ منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد، زیرا میان‌رده‌ی جدید کره‌ای‌ها شباهت انکارناپذیری با گلکسی A۵۴ دارد.

از مشخصات گلکسی A۳۵ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۶ اینچی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و گواهی IP۶۷ اشاره کرد. پنل پشتی گوشی برخلاف نسل قبلی شیشه‌ای شده است.

سامسونگ در گلکسی A۳۵ از زبان طراحی جدیدی به نام Key Island استفاده کرده است که پیش‌تر آن را در گلکسی A۲۵ دیده بودیم. در این سبک طراحی، دستگاه لبه‌ی تخت دارد، اما فریم در بخش دکمه‌ها حالت برآمده به خود گرفته است.

منبع زومیت
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین