کدخبر : 12283 تاریخ انتشار :
A

سه گوشی پرفروش و اقتصادی با 256 گیگابایت حافظه

سه گوشی پرفروش و اقتصادی با 256 گیگابایت حافظه

پرفروش‌ترین گوشی‌های اقتصادی با 256 گیگابایت حافظه، معمولا از برند سامسونگ یا شیائومی هستند

قیمت ۳۶۰- گوشی‌های اقتصادی با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی تقریبا از هفت تا ۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ سامسونگ و شیائومی گزینه‌های مختلف اقتصادی را با حافظه 256 گیگابایت به بازار عرضه کرده‌اند که معمولا قابلیت‌های مشابهی چون رم 8 گیگابایتی و باتری پنج هزار میلی آمپری دارند.  

پوکو C۶۵ شیائومی؛ اقتصادی و کارآمد

پوکو C65 شیائومی از گزینه‌های مقرون به صرفه بازار است که از حافظه ذخیره سازی 256 گیگاباتی و رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد. قیمت پوکو C65 هفت میلیون و 799 هزار تومان است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.74 اینچی IPS با رزولوشن 720×1600 پیکسل و نرخ بروزرسانی 90 هرتز است که عملکرد روانی را ارائه می‌دهد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عکاسی خوبی را در شرایط نوری مناسب فراهم می‌کند. باتری پنج میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز با یک بار شارژ، حدود یک و نیم روز زمان آماده به‌کار را فراهم می‌آورد.

گلکسی A۱۵ سامسونگ؛ عملکرد روان و بدون لگ

گلکسی A15 سامسونگ که در حال حاضر حدودا 11 میلیون و 798 هزار تومان قیمت دارد، با حافظه ذخیره سازی 256 و رم 8 گیگابایتی عرضه شده است. صفحه‌نمایش 6.5 اینچی سوپرامولد با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و نرخ بروزرسانی 90 هرتز، تجربه‌ای روان و بدون لگ را فراهم می‌کند. پردازنده هلیو G99 مدیاتک، عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارها ارائه می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی بوده و باتری آن نیز پنج هزار میلی‌آمپر است که با قابلیت شارژ سریع 25 وات، در استفاده معمولی نزدیک به دو روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار می‌کند.

samsung-a15-4

ردمی Note ۱۳ شیائومی؛ مشخصات فنی برجسته و قیمت مناسب

ردمی Note 13 شیائومی به عنوان یک میان‌رده با مشخصات فنی برجسته و قیمت مناسب 10میلیون و 319 هزار تومانی عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و نرخ بروزرسانی 120 هرتز است که تجربه‌ای روان و واضح حتی در زیر نور مستقیم خورشید فراهم می‌کند.

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با کیفیت بالا را تضمین می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این گوشی، حافظه ذخیره‌سازی 267 گیگابایتی آن است که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی اپلیکیشن‌ها و فایل‌های خود را مدیریت کنند. باتری پنج هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 33 وات نیز  استفاده طولانی‌مدت را ممکن می‌سازد.

سه گوشی پرفروش و اقتصادی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه

مشخصات

پوکو C۶۵ شیائومی

گلکسی A۱۵ سامسونگ

ردمی Note ۱۳ شیائومی

حافظه

۲۵۶ گیگابایت

۲۵۶ گیگابایت

۲۵۶ گیگابایت

رم

۸ گیگابایت

۸ گیگابایت

۸ گیگابایت

دوربین اصلی

۵۰ مگاپیکسل

۵۰ مگاپیکسل

۱۰۸ مگاپیکسل

نوع نمایشگر

IPS

super amoled

AMOLED

پردازنده

هلیو G۸۵ مدیاتک

هلیو G۹۹ مدیاتک

شش نانومتری Qualcomm SM۶۲۲۵ Snapdragon ۶۸۵

قیمت

هفت میلیون و ۷۹۹ هزار تومان

۱۱ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان

۱۰میلیون و ۳۱۹ هزار تومانی

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین