کدخبر : 3133 تاریخ انتشار :
A

بیت‌تنسور، یکی از کاندید‌اهای رشد انفجاری در آستانه هاوینگ بیت‌کوین!

بیت‌تنسور، یکی از کاندید‌اهای رشد انفجاری در آستانه هاوینگ بیت‌کوین!

در پی کاهش قیمت BTC، اکثر آلت‌کوین‌ها امروز کاهش قیمتی چشمگیری را تجربه کرد‌ند

قیمت ۳۶۰-تغییرات قیمت بیت کوین اغلب بر قیمت آلتکوین‌ها هم تأثیر می‌گذارد. از این رو، در پی کاهش قیمت BTC، اکثر آلت‌کوین‌ها امروز کاهش قیمتی چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

با این وجود، داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که چنین‌ افت‌های قیمتی، یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید محسوب می‌شود. این موضوع به خصوص در آستانه رویداد هاوینگ بیت کوین بیش از پیش صادق است. در ادامه به معرفی یک آلتکوین با پتانسیل سوددهی بالا برای دارندگان خود می‌پردازیم.

بیت‌تنسور (TAO) علی‌رغم کاهش کلی قیمت‌ها در بازار کریپتو، عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. علاقه روزافزون به بخش ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، زمینه رشد توکن TAO را فراهم کرده و بر همین مبنا، آینده روشنی در انتظار این دارایی دیجیتال است.

هدف این پروژه، ارائه پروتکلی متن باز برای تقویت یادگیری ماشین مبتنی بر بلاکچین است. در نتیجه، بیت‌تنسور احتمالاً به پلتفرمی تبدیل خواهد شد که پروژه‌های هوش مصنوعی آینده از آن استفاده خواهند کرد.

در زمان نگارش این خبر، این توکن به مدت یک ماه است که کاهش قیمت را تجربه می‌کند. با این حال، با بازگشت بازار به روند صعودی خود، توکن TAO نیز این شانس را خواهد داشت که روند نزولی خود را معکوس کند. سرمایه‌گذاران انتظار دارند که ارزش TAO تا قبل از پایان سه ماهه دوم سال، به بیش از ۶۰۰ دلار بازگردد.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل تکنیکال قیمت TAO نشان می‌دهد که ارزش این توکن در حال حاضر، کمتر از ارزش واقعی آن است.همچنین، قیمت آن‌ پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه قرار دارد که نشان‌دهنده تمایل صعودی فعالان بازار نسبت به آن است. از این رو، به نظر می‌رسد که قیمت این توکن به زودی به سقف تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۵۷ دلار خواهد رسید.

در همین حال، شاخص احساسات بازار TAO نیز صعودی است و امتیاز ۷۹ که در بخش «طمع» قرار دارد، نشان‌دهنده امکان رشد قیمت این ارز دیجیتال است.لازم به ذکر است که قیمت بیت‌تنسور طی سال گذشته بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافته و عملکرد آن از ۹۲ درصد از ۱۰۰ دارایی برتر، از جمله بیت کوین و اتریوم بهتر بوده است.

قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۳.۵ درصد افزایش، به ۵۶۸.۴ دلار و ارزش بازار آن با افزایشی ۳.۶ درصدی به ۳.۷ میلیارد دلار رسیده است.

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین