کدخبر : 3376 تاریخ انتشار :
A

تحلیل و پیش‌بینی قیمت اتنا‌

تحلیل و پیش‌بینی قیمت اتنا‌

روند صعودی توکن ENA تا کجا ادامه‌ دارد؟

قیمت ۳۶۰-در روزهای گذشته، قیمت ارز دیجیتال اتنا (ENA) افزایش سریعی را تجربه کرده و از چندین سطح فیبوناچی اصلاح پیشی گرفته است.این رشد قیمت در ۲۴ ساعت گذشته نیز ادامه داشته و قیمت این توکن با بیش از ۱۰ درصد افزایش، در حال حاضر در محدوده ۱٫۱۱۵ دلار قرار دارد.

با توجه به نمودار بالا، صعودی شدن شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) در ۱٫۰۷ دلار، از افزایش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال خبر می‌دهد. علاوه بر این، قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از نقطه خنثی در ۵۰ درصد، نشان می‌دهد که نیروی خرید در حال تقویت است.

با وجود این نشانه‌های مثبت، تحلیلگران می‌گویند که کاهش قیمت اتنا به کمتر از ۱ دلار می‌تواند باعث ایجاد فشار فروش شود و به طور بالقوه، سقوط جفت ارز ENA/USDT به محدوده ۰٫۶ دلار را به همراه داشته باشد.برای جلوگیری از چنین رکودی، خریداران بایستی قیمت را بالاتر از میانگین‌های متحرک فعلی حفظ کنند. در این صورت، قیمت اتنا می‌تواند به محدوده معاملاتی ۱٫۳ تا ۲ دلار افزایش یابد.

اگر قیمت این رمزارز بتواند از مقاومت ۲ دلار عبور کند و بالاتر از آن باقی بماند، نشان‌دهنده یک حرکت صعودی قوی خواهد بود که می‌تواند این جفت ارز را به سمت هدف ۲٫۴۸ دلاری سوق دهد.لازم به ذکر است که بالاترین قیمت تاریخی توکن اتنا در محدوده ۱٫۳ دلار ثبت شده است.

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین