کدخبر : 3410 تاریخ انتشار :
A

هدف بعدی قیمت توکن W کجاست؟

هدف بعدی قیمت توکن W کجاست؟

رالی صعودی ورم‌هول همچنان ادامه دارد!

قیمت ۳۶۰-در یک هفته گذشته، ارز دیجیتال ورم‌هول (W) با یک روند نزولی روبرو شده و ۲۲.۲۳ درصد کاهش قیمت داشته است. فشار فروش در محدوده ۱.۰۷ دلار، باعث ایجاد فضایی منفی در بازار این رمزارز شده و قدرت زیاد فروشندگان، احساسات منفی را در نمودار قیمت آن منعکس کرده است.

در مقابل، خریداران تسلیم نشده‌اند و قصد دارند روند صعودی را از قیمت ۱ دلار از سر بگیرند. در ابتدای امروز، ۷ آوریل، حرکت صعودی از محدوده ۱ دلار آغاز شده و در زمان نگارش این خبر، توکن W در محدوده قیمتی ۱.۰۲۲ دلار معامله می‌شود.ارزش بازار و حجم معاملات این رمزارز نیز در مدت زمان مشابه به ترتیب افزایش ۷.۸۱ و ۵.۴۴ درصدی داشته‌اند.

با این حال، امکان دارد این تلاش با موانعی روبرو شود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۲۳ دلار)، اولین مانع بر سر راه خریداران است.عدم موفقیت ورم‌هول در عبور از این سطح، احتمال سقوط به زیر ۱ دلار را افزایش می‌دهد و در این صورت، جفت ارز W/USDT ممکن است تا ۰.۵ دلار سقوط کند.با این حال، سناریوی دیگری نیز وجود دارد. اگر خریداران بتوانند با موفقیت قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، نشان‌دهنده‌ علاقه‌ قوی به خرید در سطوح پایین‌تر خواهد بود.

در این صورت، جفت ارز W/USDT می‌تواند به ۱.۱ دلار برسد و حتی احتمال دستیابی به ۱.۴ دلار نیز که به عنوان یک سطح مقاومت کلیدی شناخته می‌شود، وجود خواهد داشت.در حال حاضر،روند قیمت W با توجه به رشد قابل‌توجه آن در ۲۴ ساعت گذشته، نشان از قدرت خریداران و امیدواری آنها به آینده این رمزارز دارد.

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین