کدخبر : 3483 تاریخ انتشار :
A

ادغام سه توکن فچ.ای‌آی، سینگولاریتی‌نت و اوشن تایید شد!

ادغام سه توکن فچ.ای‌آی، سینگولاریتی‌نت و اوشن تایید شد!

چه تغییراتی در راه است؟

قیمت ۳۶۰-در اقدامی کم‌سابقه، جامعه فچ.ای‌آی (Fetch.ai)، پیشنهاد همکاری با دو شرکت هوش مصنوعی دیگر، یعنی سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) و اوشن پروتکل (Ocean Protocol) را تایید کرد.این همکاری که با عنوان اتحاد هوش مصنوعی فوق هوشمند (ASI) شناخته می‌شود، با هدف توسعه یک پلتفرم متمرکز هوش مصنوعی در راستای رقابت روزافزون در این حوزه شکل گرفته است.

برای تصویب این اتحاد، رای‌گیری میان اعضای هر سه جامعه انجام شد. در این میان، جامعه فچ.ای‌آی با آراء مثبت ۹۹.۸ درصدی، موافقت قاطع خود را با این پیشنهاد اعلام کرد.لازم به ذکر است که این اولین پیشنهاد از سه پیشنهاد مرتبط با اتحاد ASI بود که به تایید جامعه فچ.ای‌آی رسیده است.

با نهایی شدن این اتحاد، هرچند هر سه شرکت سینگولاریتی‌نت، فچ.ای‌آی و اوشن پروتکل به عنوان نهادهای مستقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد، اما توکن‌های آنها یعنی AGIX، FET و OCEAN در یک توکن واحد ASI ادغام می‌شوند.

هدایت این اتحاد برعهده بن گرتزل، مدیرعامل سینگولاریتی‌نت خواهد بود و ترنت مک‌کاناغی از اوشن پروتکل و همایون شیخ، مدیرعامل فچ.ای‌آینیز هم نقش‌های کلیدی در این اتحاد ایفا خواهند کرد.جالب توجه است که شبکه فچ.ای‌آی به عنوان نیروی محرکه این اتحاد عمل خواهد کرد. این موضوع اهمیت و جایگاه فچ.ای‌آی را در میان این همکاری پررنگ می‌کند.

تصمیم اخیر برای ادغام این توکن‌ها، نشان‌دهنده علاقه روزافزون به حوزه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال است.پیش از این نیز شاهد رشد قابل‌توجه توکن‌هایی همچون ورلدکوین (Worldcoin) و رندر (Render) بودیم که با پروژه اوپن‌ای‌آی (OpenAI) و یک پروتکل مبتنی بر هوش مصنوعی مرتبط هستند.

ارز دیجیتال ورلد کوین تقریبا یک ماه پیش حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت داشت. توکن رندر نیز چند هفته پیش به بالاترین سطح خود در ۱۹ ماه گذشته، یعنی ۱۳.۴ دلار رسید.

 

 

منبع رمزارز نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین