کدخبر : 3891 تاریخ انتشار :
A

قیمت آپارتمان در گرمدره چند؟

قیمت آپارتمان در گرمدره چند؟

گرمدره در کیلومتر 22 جاده مخصوص تهران-کرج واقع شده و درختان کهنسال و باغ‌های پراکنده در کنار بافت قدیمی و ساده شهر، محیطی آرام و دلپذیر را برای ساکنان فراهم آورده است

گرمدره در کیلومتر ۲۲ جاده مخصوص تهران-کرج واقع شده و درختان کهنسال و باغ‌های پراکنده در کنار بافت قدیمی و ساده شهر، محیطی آرام و دلپذیر را برای ساکنان فراهم آورده است. گرمدره علاوه بر اتوبوس و تاکسی از خط مترو نیز برخوردار بوده و لذا رفت و آمد از این شهر به تهران یا کرج آسان است.

قیمت آپارتمان ۹۰ متری خوش نقشه در گرمدره

یک واحد ۹۰ متری دو خواب و خوش نقشه در گرمدره با قیمت ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. واحد مدنظر در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و در طبقه دوم یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد. این آپارتمان از امکانات و مزایایی چون دو لاین آسانسور، پارکینگ، انباری، سرایداری و نگهبانی بهره‌مند است.

قیمت آپارتمان دو خواب در گرمدره

یک آپارتمان ۹۰ متری دو خواب و ساخت ۱۳۹۸ در گرمدره ۳ میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و به آسانی به اتوبان تهران-کرج دسترسی دارد. امکانات این آپارتمان کامل بوده و آسانسور، پارکینگ و انباری را شامل می‌شود.

قیمت آپارتمان فول امکانات در گرمدره

یک واحد ۹۰ متری دو خواب و فول امکانات در گرمدره با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان ۶ طبقه قرار گرفته و ساخت ۱۴۰۰ است. از امکانات و مزایای این آپارتمان می‌توان به برخورداری از آسانسور، پارکینگ، انباری و دسترسی محلی بسیار خوب اشاره کرد.

قیمت آپارتمان نوساز در گرمدره

قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری نوساز در گرمدره ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان دو خواب بوده و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. واحد مدنظر در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و دارای آسانسور پارکینگ و انباری است.

قیمت آپارتمان ۹۰ متری دو خوب در گرمدره

قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری ساخت ۱۳۹۴ در گرمدره ۳ میلیارد و 400 میلیون تومان است. این آپارتمان دو خواب بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد.‌ واحد مد نظر از موقعیت مکانی و دسترسی محلی خوب و همچنین امکاناتی چون آسانسور و انباری برخوردار است.

منبع کاماپرس
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین