کدخبر : 3949 تاریخ انتشار :
A

با هشت میلیارد تومان در کدام مناطق می‌توان خانه خرید؟

با هشت میلیارد تومان در کدام مناطق می‌توان خانه خرید؟

رشد قیمت خانه در پایتخت و از طرفی افزایش تقاضا از سوی متقاضیان خرید و فروش، مسکن را وارد فاز جدید کرده است، اتفاقی که در سال‌های گذشته شروع شده و امسال شدت بیشتری گرفته است؛ اما با این اوصاف همچنان مناطقی از تهران وجود دارند که با وجود موقعیت جغرافیایی خوب، می‌توان خانه‌های مناسب با حداکثر قیمت ۸ میلیارد پیدا کنید

 با توجه به افزایش روزافزون قیمت مصالح ساختمانی، قیمت مسکن در تهران و سایر شهرستان‌ها همچنان رو به افزایش است. از همین رو، نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با توجه به قیمت‌های نجومی املاک در تهران، این شهر را گران‌ترین پایتخت دنیا در مسکن اعلام کرد. با این حال، اگر نقدینگی حدوداً ۸ میلیاردی برای خرید خانه دارید و دنبال خرید واحد مسکونی با متراژ متوسط و امکانات به نسبت خوب هستید، شاید در اغلب مناطق تهران امکان یافتن خانه ایده‌آل خود را داشته باشید.

رشد قیمت خانه در پایتخت و از طرفی افزایش تقاضا از سوی متقاضیان خرید و فروش، مسکن را وارد فاز جدید کرده است. اتفاقی که در سال‌های گذشته شروع شده و امسال شدت بیشتری گرفته است؛ اما با این اوصاف همچنان مناطقی از تهران وجود دارند که با وجود موقعیت جغرافیایی خوب، می‌توان خانه‌های مناسب با حداکثر قیمت ۸ میلیارد پیدا کنید که در ادامه به تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

جدول خانه ۸ میلیارد تومانی در تهران

618603_148

منبع اقتصاد 24
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین