کدخبر : 13021 تاریخ انتشار :
A
نبرد پوکو M5s، پوکو C65 و ردمی 13C

بهترین گوشی شیائومی با بودجه زیر هشت میلیون

بهترین گوشی شیائومی با بودجه زیر هشت میلیون

پوکو M5s، پوکو C65 و ردمی 13C محبوب‌ترین گزینه‌های شیائومی در ایران با بودجه زیر هشت میلیون محسوب می‌شوند

قیمت ۳۶۰- گوشی‌های اقتصادی شیائومی معمولا با دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی یا بالاتر و باتری‌های پنج هزار میلی‌آمپری عرضه می‌شوند که برای این رده قیمتی می‌تواند تجربه خوبی از عکاسی و شارژدهی را به همراه داشته باشد. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ فناوری صفحه نمایش این گوشی‌ها نیز امولد یا IPS است که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. پردازنده اکثر این گوشی‌ها نیز هلیو است. 

پوکو M۵s شیائومی؛ شش میلیون و ۸۰۷ هزار تومان

پوکو M5s شیائومی با طراحی و مشخصات فنی قابل قبول یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های میان‌رده بازار در این رنج قیمتی است. دوربین 64 مگاپیکسلی، تجربه‌ای خوبی از عکاسی و فیلمبرداری را برای کاربران فراهم می‌کند که برای یک گوشی در این رده قیمتی مزیت محسوب می‌شود. با پردازنده هلیو G95 و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی، این گوشی به راحتی نیازهای روزمره را برآورده می‌کند. پوکو M5s دارای صفحه‌نمایش 6.43 اینچی امولد با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و حداکثر روشنایی 1100 نیت است.

1821789_307

پوکو C۶۵ شیائومی؛ هفت میلیون و ۹۸۰ هزار تومان

پوکو C65 شیائومی یک گوشی اقتصادی با مشخصات فنی مناسب است که صفحه‌نمایش 6.74 اینچی IPS و رزولوشن 720×1600 پیکسل دارد. نرخ بروزرسانی 90 هرتز، عملکرد روانی را فراهم می‌کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برای عکاسی در نور روز عملکرد خوبی دارد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای تماس‌های تصویری مناسب است. پردازنده هلیو G85 نیز به اجرای بازی‌های سبک و فعالیت‌های روزمره کمک می‌کند. باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی عمر یک و نیم روزه را ارائه می‌دهد.

ردمی ۱۳C شیائومی؛ هفت میلیون و ۹۹۰ هزار تومان

ردمی 13C شیائومی به عنوان یک گوشی اقتصادی با عملکرد خوب، توانسته یکی از گوشی‌های اقتصادی پرفروش شیائومی باشد. این گوشی صفحه‌نمایش 6.74 اینچی IPS و رزولوشن 720×1600 پیکسل دارد. نرخ بروزرسانی 90 هرتز، عملکرد روانی را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز عکاسی در نور روز را به خوبی انجام می‌دهند. پردازنده هلیو G85 در اجرای بازی‌های سبک کارایی لازم را دارد و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی، عمر طولانی باتری را تضمین می‌کند.

مشخصات گوشی‌های شیائومی با بودجه زیر هشت میلیون تومان

مشخصات

پوکو M۵s شیائومی

پوکو C۶۵ شیائومی

ردمی ۱۳C شیائومی

پردازنده

هلیو G۹۵

هلیو G۸۵

هلیو G۸۵

دوربین اصلی

۶۴ مگاپیکسل

۵۰ مگاپیکسل

۵۰ مگاپیکسل

نوع نمایشگر

امولد

IPS

IPS

ظرفیت باتری

پنج هزار میلی‌آمپر

پنج هزار میلی‌آمپر

پنج هزار میلی‌آمپر

قیمت

شش میلیون و ۸۰۷ هزار تومان

هفت میلیون و ۹۸۰ هزار تومان

هفت میلیون و ۹۹۰ هزار تومان

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین