کدخبر : 12155 تاریخ انتشار :
A

پیکاپ T9 جدید در ایران؛ رونمایی از نسخه ارتقایافته در نمایشگاه خودروهای آفرودی

پیکاپ T9 جدید در ایران؛ رونمایی از نسخه ارتقایافته در نمایشگاه خودروهای آفرودی

شرکت کرمان موتور با پیکاپ T9، جدیدترین محصول آفرودی خود در هفتمین دوره نمایشگاه آفرود تهران حضور پیدا کرد

شرکت کرمان موتور که در هفتمین دوره از نمایشگاه آفرود تهران حاضر شده، از نمونه‌های ارتقا یافته و سفارشی پیکاپ‌ KMC T۹ رونمایی کرد. در برنامه ویژه تبلیغاتی کرمان موتور برای محصول جدید T۹، نسخه‌ای اختصاصی و سفارشی با نام رضا بهرام به عنوان سفیر برند کی ام سی توسعه پیدا کرده که علاوه بر نصب تجهیزات مختلف طبیعیت گردی، نسبت به نمونه پایه ارتقای قابل توجهی را در بخش فنی تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید: سراتو ۲۰۲۵ از سراتو مونتاژی سایپا ارزان‌تر از آب درآمد! (عکس)


از جمله تجهیزات ویژه نصب شده بر روی این خودرو می توان به سپر آفرودی، وینچ جلو، لایت بار سقف، پروژکتور گلگیر و سپر، سپر آهنی عقب، نیم کنوپی، سایبان، چادر سقفی، سیستم صوتی حرفه‌ای، باربند، لاستیک بزرگ ۳۱۵، رکاب‌ و پله برقی، کیت تعلیق و افزایش ارتفاع آیرون من، کشوی تجهیزات، ست ویژه آشپزی و کمپینگ، پمپ باد، پمپ آب و خروجی برق ۲۲۰ ولت در قسمت عقب اشاره کرد.

علاوه بر T9 سفارشی سفیر کی ام سی، یک نسخه اختصاصی و سفارشی دیگر از کی ام سی T9 محصول مرکز نصب آپشن و تجهیزات کرمان موتور (OTC) نیز در معرض نمایش قرار گرفت؛ این خودرو علاوه بر تجهیزات آفرودی نسخه فوق، به کاور بدنه رزگلد و مخزن اضافه سوخت مجهز است.

آغاز شماره گذاری و تحویل پیکاپ کی ام سی T۹ از روزهای آینده

کرمان موتور در نمایشگاه آفرود ۱۴۰۳، از شروع فرآیند شماره‌گذاری خودروهای KMC T9 خبر داد؛ تاکنون ۳ برنامه فروش برای پیکاپ T9 برگزار شده و با اخذ مجوز شماره‌گذاری بزودی خودروهای مشتریان تحویل خواهد شد.

 
 
 
 
 
 
 
 

کی ام سی T9 پیکاپ جدید کرمان موتور و نسخه بزرگتر پیکاپ پرفروش T8 است. علاوه بر ابعاد بزرگتر، پیکاپ T9 مجهز به سانروف و گیربکس اتوماتیک است و به دلیل قدرت بیشتر و زیربندی بهتر می‌تواند عملکرد آفرودی بهتری از خود ارائه دهد. جک T9 یا کی ام سی T9 مجهز به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ است که می‌تواند حداکثر ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور ارائه دهد. جعبه دنده این نسخه T9 از نوع ۸ سرعته اتوماتیک ZF است که در نسخه های دیزلی این پیکاپ هم استفاده می شود. در KMC T9 تعلیق عقب مشابه T8 بوده و دیفرانسیل عقب آن یکپارچه و تعلیق فنر شمش دارد.

سومین دوره نمایشگاه آفرود تهران از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های دائمی ایران مال در حال برگزاری است؛ علاقه‌مندان به حوزه جذاب آفرود و طبیعت گردی می‌توانند از ساعت ۱۴ الی ۲۲ نسبت به بازدید از نمایشگاه اقدام نمایند.

منبع پدال
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین