کدخبر : 14992 تاریخ انتشار :
A

قشقایی گلوری؛ نیسان جدید با ژن چینی!‌

قشقایی گلوری؛ نیسان جدید با ژن چینی!‌

قشقایی گلوری نسل جدید نیسان است که با همکاری دانگ فنگ از اواسط مهر ماه سال جاری به بازار چین با قیمت یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان عرضه خواهد شد

سومین نسل از نیسان قشقایی از سال ۲۰۲۱ وارد بازار اروپا شده و در حال ارائه خدمت به مشتریان است و هم اکنون این شرکت تصمیم گرفته به جای معرفی یک نسل جدید، نسل سوم را با اعمال تغییرات ظاهری و فنی راهی بازار کند. علیرغم اینکه این نسل از سال ۲۰۲۱ وارد بازار اروپا شده، اما چینی‌ها قرار است نسل دوم و سوم را به طور همزمان دریافت کنند.

نیسان قشقایی فیس‌لیفت با همکاری دانگ فنگ به بازار آمد

همکاری نیسان با شرکت دانگ فنگ چین، منجر به رونمایی از یک فیس لیفت جدید از نیسان قشقایی شده است. قرار است که این خودرو با چهره تازه خود و پیشوند گلوری به بازار پکن وارد شود. در فیس لیفت قشقایی تغییرات ظاهری جدیدی به چشم می‌خورد که چهره آن را تا حدودی شبیه به نیسان پث فایندر کرده است.

1999831_684

هم اکنون چراغ‌های جلو با جلوپنجره به صورت یکپارچه طراحی شده و به پیروی از زبان طراحی جدید محصولات نیسان، خبری از جلوپنجره V شکل کرومی نیست. سپرها با نمونه‌های مدرن و جدید جایگزین شده و اگر به نمای عقب نگاه کنیم، تغییری در قسمت چراغ‌ها مشاهده نخواهد شد؛ جز اینکه لامپ آن‌ها مجهز به ال ای دی شده است.

نیسان قشقایی گلوری جدید که با همکاری دانگ فنگ به فروش می‌رسد، ۴۴۰۷ میلی متر طول داشته که نسبت به مدل قبلی ۶ میلی متر طولانی‌تر شده است. عرض، ارتفاع و فاصله محوری همچنان بدون تغییر مانده و با ۲۶۴۶ میلی متر، فضای مناسبی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. (نسخه اروپایی نیسان قشقایی ۲۶۶۵ میلی متر فاصله محوری دارد.)

کابین، پیشرانه و قیمت

266584_860

با ورود به کابین قشقایی گلوری شاهد تعبیه یک تبلت هستیم که بالاتر از داشبورد قرار دارد وظیفه سیستم مولتی مدیا یا چندرسانه‌ای خودرو را به عهده گرفته است. در قسمت زیری آن سه دریچه خروجی سیستم تهویه وجود دارد و پنل تهویه جدیدی هم برای کابین در نظر گرفته شده است.

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه تنفس طبیعی ۲.۰ لیتری تعبیه شده که می‌تواند در شرایط ایده آل تا حداکثر ۱۵۱ اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس سی وی تی به چرخ‌های جلو منتقل کند. همچنین جالب است بدانید که سومین نسل قشقایی با موتور ۱.۳ لیتری توربوشارژ و ۱۵۸ اسب بخار قدرت در دسترس است.

نیسان با همکاری دانگ فنگ، قشقایی گلوری را از اواسط مهر ماه سال جاری به بازار چین عرضه می‌کند. قیمت نسخه پایه این خودرو با قیمت یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان عرضه می‌شود و قیمت پایه نسل سوم با یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع گجت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین