کدخبر : 12637 تاریخ انتشار :
A

قیمت میوه‌ تابستانی در آغاز شهریور؛ از هلوانجیری و انگور تا گلابی و شلیل

قیمت میوه‌ تابستانی در آغاز شهریور؛ از هلوانجیری و انگور تا گلابی و شلیل

قیمت میوه‌های تابستانی در تره بار و میوه‌فروشی متفاوت است و موقعیت جغرافیایی نیز بر این قیمت‌ها تاثیرگذار خواهد بود

قیمت ۳۶۰- قیمت میوه‌های تابستانی در تره بار تهران از ۱۱ هزار تومان شروع شده و تا ۹۰ هزار تومان نیز می‌رسد. این میوه‌ها در میوه‌فروشی‌های سطح شهر با قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسند.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ در میوه‌فروشی‌ها گیلاس تا 250 هزار تومان نیز قیمت دارد، در حالی که قیمت زرآلو نیز 150 هزار تومان است و گلابی نیز تا 300 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت هلو انجیری

قیمت هلو انجیری در حال حاضر در تره بار تهران هر کیلو 45 هزار تومان است. اولایل مرداد که این میوه وارد تره بار شد حدودا 50 هزار تومان قیمت داشت و تا 20 مرداد نیز قمیت آن همین بود اما بعد از آن 5 هزار تومان ارزان شد. هلو انجیری در میوه فروشی‌های سطح شهر تهران از 95 هزار تومان تا 190 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. 

قیمت گلابی

قیمت گلابی نیز به طور میانگین در تره بار حدودا 65 هزار تومان است. میوه‌‌فروشی‌ها نیز گلابی را 160 هزار تومان تا بالای 300 هزار تومان قیمت‌گذاری کرد‌ه‌اند.

قیمت انواع انگور

قیمت انواع انگور نیز به طور متوسط در تره بار کیلویی 42 هزار تومان است که نسبت به اواسط مرداد 13 هزار تومان ارزان‌تر به فروش می‌رسد. این در حالی است که میوه‌فروشی‌ها انواع مختلف انگور را از 90 تا حدود 200 هزار تومان می‌فروشند.

قیمت گیلاس

گیلاس در تره بار حدودا 90 هزار تومان قیمت دارد که نسبت به اواسط مرداد 5 هزار توامان گران شده است. این میوه محبوب در میوه‌فروشی‌ها تا کیلویی 250 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

1647415_313

قیمت زردآلو

قیمت زردآلو در تره بار 75 هزار تومان است. این میوه مردادماه در تره بار حدودا 10 هزار تومان گران‌‌تر بود. میوه‌فروشی‌ها زردآلو را با قیمت تا کیلویی150 هزار تومان نیز به فروش می‌رسانند.

قیمت طالبی و خربزه

طالبی در تره بار تهران هر کیلو 22 هزار تومان به فروش می‌رسد. این میوه در سطح شهر قیمت یک طالبی 1.5 تا 2.5 کیلوگرمی حدودا 140 هزار تومان است. قیمت خربزه نیز در تره بار کیلویی 15 هزار تومان است؛ میوه‌فروشی‌ها یک خربزه 3.5 تا 4.5 کیلوگرمی را حدودا 300 هزار تومان می‌فروشند.

قیمت هندوانه

قیمت هندوانه در تره بار کیلویی 11 هزار تومان است. که ارزان‌ترین میوه تابستانی به حساب می‌آید. یک هندوانه 4 تا 5 کیلوگرمی در سطح شهر 100 هزار تومان قیمت دارد. 

قیمت شلیل

قیمت شلیل در تره بار 50 هزار تومان است در حالی که در طول مردادماه 60 هزار تومان قیمت داشت. در میوه‌فروشی‌ها شلیل تا 150 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین