کدخبر : 11530 تاریخ انتشار :
A

سامسونگ گوشی جدید با تراشه اسپندراگون می‌سازد

سامسونگ گوشی جدید با تراشه اسپندراگون می‌سازد

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ در حال ساخت گوشی M55s است که برخلاف روند قبل این‌بار ساموسنگ از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کند

این گوشی با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI ۶.۱ راهی بازار می‌شود. از مشخصات دیگر این گوشی باید به پشتیبانی از شبکه وای-فای با فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز اشاره کنیم.


بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ چهارشنبه ۱۷ مرداد/ ارزان‌ترین گوشی چند؟


 اطلاعات جدیدی از این گوشی در بنچمارک GeekBench منتشر شد. این گوشی احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز شده و با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.  باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود.

این گوشی با شماره مدل SM-M۵۵۸B شناخته می شود. گوشی M۵۵ معمولی هم با شماره مدل SM-M۵۵۶B راهی بازار شده بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از گوشی M۵۵s سامسونگ منتشر نشده است.

گوشی M۵۵ صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل Super AMOLED+ دارد و به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز شده بود.

انتظار می‌رود که گوشی M۵۵s مشخصاتی بهتر از مدل معمولی داشته باشد

منبع پلازا دیجیتال
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین