کدخبر : 11602 تاریخ انتشار :
A

آیفون 16 پرو با رنگ جدید راهی بازار می‌شود؛ سورپرایز اپل برای آیفون‌بازها

آیفون 16 پرو با رنگ جدید راهی بازار می‌شود؛ سورپرایز اپل برای آیفون‌بازها

شایعاتی درباره رنگ آیفون 16 پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی با رنگ‌های رزگلد یا طلایی و برنزیبه‌فروش خواهد رسید

شایعات مختلفی درباره آیفون ۱۶ پرو وجود دارد که نشان می‌دهند این دستگاه در رنگ آبی تیتانیومی که برای آیفون ۱۵ پرو استفاده شده بود، روانه‌ی بازار نخواهد شد و به‌جای آن با رنگ رزگلد یا طلایی به‌فروش خواهد رسید. اکنون گفته می‌شود دستگاه مذکور در رنگ جدید برنزی نیز عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون


به‌گفته‌ی افشاگر نام‌آشنا، Fixed focus digital، رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو مکس شبیه طیف رنگ برنزی خواهد بود و فریم اطراف آن ظاهری شبیه به تیتانیوم خواهد داشت. اوایل همین ماه، افشاگر دیگری اشاره کرده بود کد رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو، Rose خواهد بود نه Rose Gold. باید اشاره کنیم رزگلد اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ و در آیفون ۶S مورد استفاده قرار گرفت.

شاید هر دو ادعای مطرح‌شده درمورد آیفون ۱۶ پرو به یک رنگ اشاره کنند و فقط طبق شرایط نوری متفاوت در هر شایعه به رنگ خاصی اشاره شده باشد. نکته‌ی مهم اینکه گزارش امروز درمورد رنگ جدید فقط به آیفون ۱۶ پرو مکس اشاره دارد، اما می‌توان انتظار داشت این رنگ برای هر دو مدل پرو درنظر گرفته شود. سایر رنگ‌های احتمالی آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس عبارت‌اند از مشکی، سفید یا نقره‌ای و خاکستری.

براساس گزارشی دیگر، اپل قصد دارد از فرایند بهبودیافته برای پرداخت و رنگ‌آمیزی تیتانیوم استفاده کند که منجر به ظاهری براق‌تر از پوشش آلومینیومی برس‌خورده‌ی آیفون ۱۵ پرو خواهد شد. این پوشش براق می‌تواند بسیار شبیه‌به فولاد ضد زنگ باشد که اپل در سال‌های گذشته از آن استفاده می‌کرد؛ اما دربرابر خراش مقاوم‌تر خواهد بود.

اپل معمولا سری جدید گوشی آیفون را در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) عرضه می‌کند و این یعنی حدود ۶ هفته تا رونمایی رسمی از سری آیفون ۱۶ فاصله داریم. اگرچه قیمت گوشی بعدی اپل هنوز تأیید نشده است اما طبق برخی شایعات مدل آیفون ۱۶ پرو می‌تواند با برچسب ۱۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار شود.

منبع زومیت
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین