کدخبر : 1132 تاریخ انتشار :
A

باجه‌های پرداخت نقدی عوارض آزادراه تهران-پردیس حذف می شوند / تخفیف ۳۰ درصدی عوارض تردد برای خودروهای شخصی

باجه‌های پرداخت نقدی عوارض  آزادراه تهران-پردیس حذف می شوند / تخفیف ۳۰ درصدی عوارض تردد برای خودروهای شخصی

مدیر عوارضی آزاد راه تهران- پردیس گفت: تمام باجه‌های نقدی آزاد راه تهران- پردیس مسدود و همه آنها الکترونیکی می‌شوند

قیمت ۳۶۰- عوارض آزادراهی مبلغی است که در ازای احداث و نگهداری از آزادراه دریافت می شود. پرداخت این نوع عوارض در اغلب کشورها رایج است و مبلغ آن بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. پرداخت عوارض آزادراهی تاکنون هم به صورت آنلاین و هم به صورت نقدی انجام می شد، اما اخیرا در برخی از مسیرها فقط به صورت آنلاین قابل پرداخت است.

حمیدی باقری اعلام کرد: از تاریخ ۲۶ اسفندماه امسال تمام باجه‌های نقدی این آزادراه مسدود وتردد خودروها فقط به صورت الکترونیکی میسر خواهد بود.

وی ادامه داد: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، همچنین طبق بند(ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه مبنی بر الزام اخذ عوارض به صورت الکترونیکی این آزاد راه نیز مانند سایر آزادراه‌های کشور الکترونیکی می‌شود.

مدیر عوارضی آزاد راه تهران- پردیس خاطر نشان کرد: به تمام هموطنان توصیه می‌کنیم جهت پرداخت به موقع عوارض آزاد راهی هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و ایجاد کیف پول از طریق اپلیکیشن هایی مانند پرنا و یا مراجعه به سایت بانک مسکن اقدام کنند.

باقری ادامه داد: برای تسهیل این امر باجه‌هایی در عوارضی این آزادراه مستقر شده که خدمات غیرحضوری ارائه می‌دهند.

وی توضیح داد: این فرآیند برای آزاد راه‌های کل کشور معتبر بوده و بدیهی است در صورت به موقع پرداخت نکردن عوارض در طی ۱۵ روز، نرخ عوارض به صورت پلکانی افزایش یافته و خودروهای متخلف مشمول جریمه خواهند شد.

مدیرعوارضی آزاد راه تهران- پردیس تصریح کرد: خودروهای عمومی برای تردد در این آزادراه مشمول ۲۰ درصد تخفیف و خودروهای شخصی که بیش از ۴۰ بار در ماه تردد داشته باشند مشمول ۳۰ درصد تخفیف می‌شوند.

منبع تیترکوتاه
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین